Oferta pracy - Dyrektor Oddziału

Dyrektor Oddziału

Kim jesteśmy?

Jesteśmy najlepszą agencją nieruchomości w Polsce wg Otodom. Naszym celem jest zbudowanie największej firmy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami w kraju. Jesteśmy obecni na rynku od 9 lat, a nasz zespół tworzy 220 ambitnych specjalistów. Nasze oddziały mieszczą się w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Gliwicach i we Wrocławiu. Nasza praca polega na sprzedawaniu, wynajmowaniu
i zarządzaniu nieruchomościami.

Jak pracujemy?

Na 200% normy. Innowacyjne rozwiązania zawsze były naszą mocną stroną – realizujemy wyjątkowe pomysły, tworząc dla klientów korzyści, które dotąd nie były dostępne w branży. Dlatego jako firma aktywnie wspieramy naszych współpracowników, gwarantując im najlepsze środowisko do pracy. Co więcej, pracujemy zespołowo, bo wierzymy, że każdy wnosi do projektów niepowtarzalną wartość. Naszą rekrutację i szkolenia przeprowadzamy także w formie zdalnej. Zawsze wychodzimy z założenia, że jeśli zadbamy o naszych współpracowników, to oni zadbają o klientów.

A przede wszystkim pracujemy pełni pasji, bo kochamy nieruchomości i czujemy się odpowiedzialni za spełnianie potrzeb mieszkaniowych Polaków.

Bezpieczne i komfortowe transakcje

Nasi Agenci korzystają z zestawu profesjonalnych narzędzi do pracy zdalnej — mimo epidemii wynajmujemy i sprzedajemy setki nieruchomości oraz uzyskujemy rekordowe wyniki. Dzięki Pakietowi Bezpieczne Spotkanie możesz efektywnie współpracować z klientem i zarabiać z zachowaniem wszelkich środków ochrony. Bezpieczeństwo to dla nas priorytet!

Oczekujemy od Ciebie:

  • kreatywności, zaangażowania i zapału do pracy,
  • przedsiębiorczości oraz kreatywnego i nowoczesnego podejścia do biznesu,
  • doświadczenia w bezpośredniej sprzedaży i prowadzeniu zespołu,
  • doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu warsztatów oraz szkoleń sprzedażowych,
  • doświadczenia oraz wiedzy z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym,
  • umiejętności budowania i utrzymywania relacji z kluczowymi partnerami oraz zespołem,
  • doskonałej organizacji własnej pracy,
  • doświadczenia w rekrutowaniu i motywowaniu zespołu,
  • charyzmatycznego usposobienia oraz wysokich zdolności interpersonalnych,
  • niesłabnącego entuzjazmu, energii i optymizmu nienagannej prezencji,
  • dobrej znajomości języka angielskiego.

W Nowodworski Estates będziesz:

  • budować i rozwijać własny zespół sprzedażowy,
  • rekrutować osoby do zespołu,
  • prowadzić szkolenia wdrożeniowe dla nowych agentów,
  • odpowiadać za realizację celów sprzedażowych zespołu,
  • monitorować i poprawiać efektywność pracy zespołu,
  • organizować i prowadzić warsztaty z zakresu sprzedaży i obsługi klienta,
  • motywować oraz zarządzać rozwojem talentów w zespole,
  • aktywnie uczestniczyć w kreowaniu strategii rozwoju biznesu.

Oferujemy:

  • pracę w najlepszym biurze nieruchomości w Polsce według Otodom,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B,
  • profesjonalny sprzęt i narzędzia do pracy,
  • zajęcia z języka angielskiego,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • pakiet sportowo-benefitowy “OK SYSTEM”,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • eventy integracyjne,
  • komfortowe biuro w centrum miasta,
  • elastyczne godziny pracy,
  • profesjonalne narzędzia do pracy ONLINE i zdalnej,
  • możliwość rozwoju.

Aplikuj przez formularz

    • Imię i nazwisko:
    • E-mail:
    • Telefon:
    • Miasto:
    • Załącz plik:
    • Maksymalna wielkość 1 pliku – 5 MB
    • Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Nowodworski Estates sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie (31-069) przy ul. Sukienniczej 8/U8, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie.