Oferta pracy - Social Media Manager

Social Media Manager

Kim jesteśmy?

Jesteśmy liderem nowoczesnych rozwiązań na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami w Polsce. Zaczęliśmy w Krakowie i sukcesywnie zdobywamy kolejne miasta: Wrocław, Gliwice, Warszawę i Gdańsk – gdzie ponad 90 naszych agentów z powodzeniem oferuje zachodnie standardy polskim odbiorcom. A wkrótce będzie nas dwukrotnie więcej. Robimy to, by wprowadzić nową jakość i przywrócić prestiż zawodowi pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Jak pracujemy?

Na 200% normy. Realizujemy wyjątkowe pomysły, tworząc dla klientów korzyści, które dotąd nie były dostępne w branży.

Zmieniamy polski rynek nieruchomości na lepsze!

Oczekujemy od Ciebie:

  • praktycznego, popartego przykładami doświadczenia w prowadzeniu projektów w sferze social media (Facebook, Instagram, Linkedin. Youtube),
  • umiejętności tworzenia strategii komunikacji marki w Social Media oraz jej wdrożenia,
  • umiejętności tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku oraz Instagramie,
  • znajomość nowości oraz trendów w mediach społecznościowych,
  • sprawnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów – nawet w stresujących sytuacjach,
  • doświadczenia w samodzielnym tworzeniu i wykorzystaniu contentu (teksty, wideo, grafiki),
  • doświadczenia w prowadzeniu kampanii z obszaru influencer marketingu,
  • lekkiego pióra i głowy pełnej pomysłów,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację,
  • kreatywności i lekkości w tworzeniu tekstów w języku polskim oraz angielskim,
  • znajomości programów graficznych w stopniu umożliwiającym samodzielne przygotowanie ciekawych i estetycznych postów,
  • znajomości narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Trends) oraz narzędzi monitoringu mediów społecznościowych (Sotrender, Brand24).

W Nowodworski Estates będziesz:

  • odpowiadać za strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych (przede wszystkim Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube),
  • proponować i wprowadzać ciągłe zmiany i ulepszenia, a także reagować na aktualne trendy czy sezonowość,
  • ściśle współpracować z Działem Marketingu: m.in. z grafikami, fotografami, producentem wideo, w przygotowaniu contentu,
  • przygotowywać wysokiej jakości treści angażujące odbiorców (w j. polskim i angielskim),
  • tworzyć, prowadzić i analizować wyniki kampanii reklamowych w social mediach,
  • poszukiwać i rozwijać nowe kanały komunikacji,
  • monitorować działania konkurencji,
  • analizować oraz raportować skuteczność działań marketingowych.

Oferujemy:

  • pracę w najlepszym biurze nieruchomości w Polsce według Otodom
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • profesjonalny sprzęt i narzędzia do pracy
  • zajęcia z języka angielskiego 2 razy w tygodniu
  • prywatną opiekę medyczną
  • pakiet sportowo-benefitowy “OK SYSTEM”
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • eventy integracyjne
  • komfortowe biuro w centrum miasta
  • dostęp do Fizjoterapeuty i Masażysty
  • silną markę
  • możliwość rozwoju

Aplikuj przez formularz
  • Imię i nazwisko:
  • E-mail:
  • Telefon:
  • Załącz plik:
  • Maksymalna wielkość 1 pliku – 25 MB

  • Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby aktualnej i przyszłych rekrutacji.
    Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.1204 z późn. zm.) oraz z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez Nowodworski Estates sp. z o.o sp. k.

    Czytaj więcej w polityce ochrony danych osobowych