Social Media Manager
Kim jesteśmy?
Jesteśmy liderem nowoczesnych rozwiązań na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami w Polsce. Zaczęliśmy w Krakowie i sukcesywnie zdobywamy kolejne miasta: Wrocław, Gliwice, Warszawę i Gdańsk – gdzie ponad 90 naszych agentów z powodzeniem oferuje zachodnie standardy polskim odbiorcom. A wkrótce będzie nas dwukrotnie więcej. Robimy to, by wprowadzić nową jakość i przywrócić prestiż zawodowi pośrednika w obrocie nieruchomościami.
Jak pracujemy?
Na 200% normy. Realizujemy wyjątkowe pomysły, tworząc dla klientów korzyści, które dotąd nie były dostępne w branży.
Zmieniamy polski rynek nieruchomości na lepsze!
Oczekujemy od Ciebie:
- praktycznego, popartego przykładami doświadczenia w prowadzeniu projektów w sferze social media (Facebook, Instagram, Linkedin. Youtube),
- umiejętności tworzenia strategii komunikacji marki w Social Media oraz jej wdrożenia,
- umiejętności tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku oraz Instagramie,
- znajomość nowości oraz trendów w mediach społecznościowych,
- sprawnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów – nawet w stresujących sytuacjach,
- doświadczenia w samodzielnym tworzeniu i wykorzystaniu contentu (teksty, wideo, grafiki),
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii z obszaru influencer marketingu,
- lekkiego pióra i głowy pełnej pomysłów,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację,
- kreatywności i lekkości w tworzeniu tekstów w języku polskim oraz angielskim,
- znajomości programów graficznych w stopniu umożliwiającym samodzielne przygotowanie ciekawych i estetycznych postów,
- znajomości narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Trends) oraz narzędzi monitoringu mediów społecznościowych (Sotrender, Brand24).
W Nowodworski Estates będziesz:
- odpowiadać za strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych (przede wszystkim Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube),
- proponować i wprowadzać ciągłe zmiany i ulepszenia, a także reagować na aktualne trendy czy sezonowość,
- ściśle współpracować z Działem Marketingu: m.in. z grafikami, fotografami, producentem wideo, w przygotowaniu contentu,
- przygotowywać wysokiej jakości treści angażujące odbiorców (w j. polskim i angielskim),
- tworzyć, prowadzić i analizować wyniki kampanii reklamowych w social mediach,
- poszukiwać i rozwijać nowe kanały komunikacji,
- monitorować działania konkurencji,
- analizować oraz raportować skuteczność działań marketingowych.
Oferujemy:
- pracę w najlepszym biurze nieruchomości w Polsce według Otodom
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- profesjonalny sprzęt i narzędzia do pracy
- zajęcia z języka angielskiego 2 razy w tygodniu
- prywatną opiekę medyczną
- pakiet sportowo-benefitowy “OK SYSTEM”
- atrakcyjne wynagrodzenie
- eventy integracyjne
- komfortowe biuro w centrum miasta
- dostęp do Fizjoterapeuty i Masażysty
- silną markę
- możliwość rozwoju