Kariera – Praca w biurze nieruchomości Kraków, Warszawa, Wrocław

Specjalista ds. Rekrutacji

Kim jesteśmy?

Jesteśmy liderem nowoczesnych rozwiązań na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami w Polsce. Zaczęliśmy w Krakowie i sukcesywnie zdobywamy kolejne miasta: Wrocław, Gliwice, Warszawę – gdzie ponad 90 naszych agentów z powodzeniem oferuje zachodnie standardy polskim odbiorcom. A wkrótce będzie nas dwukrotnie więcej. Robimy to, by wprowadzić nową jakość i przywrócić prestiż zawodowi pośrednika w obrocie nieruchomościami.

Jak pracujemy?

Na 200% normy. Realizujemy wyjątkowe pomysły, tworząc dla klientów korzyści, które dotąd nie były dostępne w branży.

Zmieniamy polski rynek nieruchomości na lepsze!

Oczekujemy od Ciebie

  • min. rocznego doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych od sourcingu po zatrudnienie (mile widziane doświadczenie w rekrutacji sprzedawców)
  • wyższego wykształcenia – preferowane z zakresu HR, zarządzania personelem, psychologii (lub w trakcie studiów)
  • wysoce rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • elastyczności i doskonałej organizacji własnej pracy
  • bardzo dobrej umiejętności prezentacji
  • odwagi w podejściu do zadań
  • umiejętności wykorzystania narzędzi sourcingowych (np. LinkedIn Recruiter)
  • dokładności i umiejętności zwracania uwagi na szczegóły
  • umiejętności krytycznej oceny i formułowania jednoznacznych wniosków
  • przynajmniej średniej znajomości języka angielskiego
  • pozytywnego myślenia w stylu “impossible is nothing” 🙂

W Nowodworski Estates będziesz:

  • współtworzyć materiały rekrutacyjne, m.in. ogłoszenia o pracę
  • wyszukiwać kandydatów na wolne stanowiska
  • przeprowadzać selekcję kandydatów i rekomendować najlepszych
  • organizować i przeprowadzać spotkania rekrutacyjne
  • objaśniać kandydatom zasady współpracy i szczegóły oferty
  • projektować i wdrażać narzędzia rekrutacyjne (testy, zadania, assessment center)
  • współpracować z kadrą menedżerską w zakresie określania potrzeb rekrutacyjnych – planowanie zatrudnienia
  • przygotowywać materiały promujące Nowodworski Estates jako pracodawcę (employer branding)
  • brać udział w wydarzeniach promocyjnych: targach pracy, spotkaniach ze studentami
  • organizować on-boarding nowo zatrudnionych pracowników

Oferujemy:

  • pracę w najlepszym biurze nieruchomości w Polsce według Otodom
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
  • profesjonalny sprzęt i narzędzia do pracy
  • zajęcia z języka angielskiego 2 razy w tygodniu
  • prywatną opiekę medyczną
  • pakiet sportowo-benefitowy “OK SYSTEM”
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • eventy integracyjne
  • komfortowe biuro w centrum miasta
  • wsparcie lidera i zespołu
  • silną markę
  • możliwość rozwoju

Aplikuj przez formularz
  • Imię i nazwisko:
  • E-mail:
  • Telefon:
  • Załącz plik:
  • Maksymalna wielkość 1 pliku – 25 MB

  • Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby aktualnej i przyszłych rekrutacji.
    Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.1204 z późn. zm.) oraz z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez Nowodworski Estates sp. z o.o sp. k.

    Czytaj więcej w polityce ochrony danych osobowych